petak, 7. travnja 2017.

Proljetno raspoloženje

    I ode zima  napokon . Kao što sam već bio pisao , zima je godišnje doba koje bih najradije preskočio . Sad pomalo dolazim na svoje . Dani su se produžili , vrijeme se uglavnom stabiliziralo bez oborina , sve je toplije , krenule su šparuge ... ma divota . Što se trčanja tiče i tu je sve bolje . Bol u predjelu metatarzalnog djela stopala se smiruje , treninzi se nižu , a i forma se pomalo vraća . U nedjelju sam lagano otrčao 16 km sa suprugom  uz more do perojskog portića i nazad . Njoj je to najveća dužina dosad . Malo je osjetila umor na kraju , ali uglavnom je prošlo dobro . Možda je uspijem nagovoriti na polumaraton ujesen . Ima dosta vremena za pripremu , a uostalom ne treba joj puno . Sad normalno otrči nedjeljom 14 km , tako da se dužina može bez forsiranja postupno povećati . Idealan termin  bi bio Zagreb maraton početkom listopada . U tom slučaju bi je pratio na utrci . Njoj bi to bila dobra potpora tijekom utrke , a meni bi poslužilo za trening prije Ljubljane .
   U utorak sam preskočio trening na stadionu jer je obično taj dan gužva zbog atletičara iz atletskog kluba . Umjesto toga sam otvorio sezonu trčanja u šijanskoj šumi . Kako sam po planu trebao otrčati  dionicu od 4 km u Lt tempu , poslije zagrijavanja sam otrčao krug po trim stazi koji je približno te dužine . S obzirom na konfiguraciju staze sa dosta uzbrdica na kraju sam bio jako zadovoljan jer je prosjek po kilometru bio samo 8 sekundi sporiji nego na tartanu . U četvrtak sam otišao na stadion uvjeren da neće biti gužve , kad ono opet atletičari . Četvrtkom inače nemaju trening , ali sad se očito spremaju za proljetne utrke pa treniraju punom parom . Nema veze . Dok sam se zagrijavao po osmoj stazi  gužva se malo rasčistila , pa sam mogao normalno odraditi zacrtano . Za danas sam planirao konbinaciju dionica od 400 i 200 metara poznatu kao Deeksove 400-tke po australskom maratoncu i bivšem svjetskom rekorderu Robertu De Catstelli . On bi svaki tjedan odradio jedan takav trening .Uglavnom trening se sastoji od 8 dionica po 400 metara između kojih bi otrčao dionice od dvijesto metara . 400-tke bi trebalo otrčati u tempu 5 sekundi bržem od tempa utrke na 5 km , a odmah zatim 200 metara u tempu 35-40 sekundi sporijem od 400-tki . Cilj tog tempa je da se tijelo ne stigne oporaviti do idućih 400 . I tako 8 puta . Kako trening odmiče svako sljedeće ponavljanje bit će sve teže . Na taj način se podiže razina laktalnog praga i simulira stanje na utrci , a mišići se uče brže oporavljati . Ja sam odradio pet ponavljanja s obzirom na moje trenutno stanje . Nakon toga lagano rastrčavanje još 5 km u društvu Runningdide i istezanje . Super .

Nema komentara:

Objavi komentar