nedjelja, 16. travnja 2017.

Vrhunac ili ne ?

Ostalo je još tri tjedna do Zadra i utrke Wings for life . Po prvobitnom programu prošli tjedan je trebao biti vrhunac priprema i sad je trebao krenuti "tapering" , tj. postupno smanjivanje kilometraže i intenziteta treninga do utrke kako bi se tijelo stiglo odmoriti i dočekati utrku u idealnom stanju . Nažalost , zbog trotjednog mirovanja sve se poremetilo.Nisam ni blizu vrhuncu forme i zadnjih nekoliko tjedana pokušavam čim više nadoknaditi propušteno . Tako sam prošli tjedan u utorak otrčao 5 km u Lt tempu . Nakon nedjeljnih 23 km po šumi , ovaj trening sam već prilično osjetio u vidu napetosti u kvadricepsima . U četvrtak sam mislio odraditi Deeksove četristotke ( 8 x ) u tempu 5 sekundi brže od tempa za utrke na 5 km . Međutim nakon prve takve dionice sam osjetio zatezanje u listovima , pa sam se pridružio kolegama koji su trčali 8 km u tempu polumaratona . To je već bilo ok za odraditi , ali očito je da se osjeća nakupljeni umor od zadnjih nekoliko tjedana . Dužinski trening sam odradio u subotu , zbog obiteljskog ručka za uskrs u nedjelju . To je značilo dan manje odmora . Dužinu sam planirao odraditi progresivno . Prvih 10 km u tempu 5 sekundi sporije od maratonskog tempa , slijedećih tri u tempu maratona , a zadnja dva 5 sekundi brže od maratonskog . Otišli smo do Medulina oko 11 sati . Vrijeme je bilo dosta nestabilno . Puhalo je , pa je bilo sasvim ugodno na suncu . Sa mora se nebo crnilo i prijetio je neverin . Krenuli smo pa šta bude  . Nakon početnog zagrijavanja krenuo sam prema ciljanom tempu , ali sam stalno bio 5-6 sekundi brži i tako sam odradio prvih 14 km . Na uzbrdici bi tempo malo pao , ali po ravnom bi brzo to nadoknadio . Više manje tako je bilo do 17 km kad sam još za nekih 5 sekundi digao tempo i otrčao tako još dva km . Nakon toga sam zadnja tri otrčao lagano za hlađenje . Kad sam stao i istegao se , osjetio sam odjednom priličan umor . Sve se to polako nakupi i onda samo odjednom izbije na površinu . I šta sad . Mislio sam još idući tjedan odraditi jako  i  onda zadnja dva smanjivati , ali sad neznam jeli to baš pametno . Vrhunac forme očito nije ni blizu i još jedan tjedan intenzivnog treninga bi dobro došlo , ali ako se umor previše nakupio može samo još više štetiti . A nebih baš volio ni neku ozljedu sad prije utrke . Do utorka ću odlučiti .

Nema komentara:

Objavi komentar