petak, 31. ožujka 2017.

Da kucnem u drvo !

    Nakon što sam odlučio stisnut zube i početi opet sa normalnim treninzima stvari su se počele polako micati s mjesta . Iako sam očekivao da će vraćanje u trenažni proces rezultirati sa jačim bolovima , na divno čudo to se nije dogodilo . Prilikom zagrijavanja neugoda bi bila prisutna , da bi tijekom treninga pomalo jenjavala i opet se osjećala tek prilikom hlađenja . Navečer malo rolanja bolnim dijelom po golf loptici te obloga hepan gelom preko noći . I tako cijeli prošli tjedan . Polako opet podižem kilometražu . Tempo dionice , malo intervala i lagane dužine . Pokušavam ne pretjerati . Sve to uz vježbe za jačanje trupa na kraju treninga . Nakon toga obavezno malo duže istezanje . Na to me je posebno upozorio fizioterapeut . Za divno čudo nakon tjedan dana imam osjećaj da me stopalo manje smeta . Možda će se ipak pomalo sve smiriti .
   Što se forme tiče , vidljivo je  opala i sigurno neću biti spreman kako treba do Zadra . Snaga i tempo se popravljaju iz dana u dan , ali bojim se da će mi faliti treninzi dužina . Ipak sam tri preskočio , a ostalo je još samo pet tjedana do utrke . Uz to trebam paziti da se ne pretreniram u želji da nadoknadim propušteno . Zato sam opet počeo pratiti otkucaje srca na treningu . To se pokazalo pametnim . Trening dužine sam umjesto u nedjelju zbog obaveza odradio u ponedjeljak . U utorak umjesto odmora sam odradio intervale od osamsto metara u tempu 4:19 uz puls 166 što je isto malo više nego što treba . Srijeda odmor , ali očito nedovoljan jer je u četvrtak na tempo dionici ( tempo 4:46 ) skočio na 171 . Osjećao sam se tromo , te sam skratio predviđenu dionicu . Sad treba pametno dozirati . Dobra stvar je što sve manje razmišljam o ozljedi , a sve više o kvaliteti treninga . Ali treba paziti jer se čovjek lako zanese i pretjera . Uglavnom svatko će najteže upravo sebe kontrolirati . Vidio sam to i kod drugih trkača . Uglavnom da kucnem u drvo , ide na bolje .

Nema komentara:

Objavi komentar