četvrtak, 23. ožujka 2017.

Trčanje uz nelagodu

Prošlo je i tri tjedna mirovanja . Malo terapije , malo mirovanja , malo vježbanja i onda konjska prehlada koja me dotukla . Već sam postao prilično nervozan što se tiče trčanja . Bol u stopalu se smanjila , ali još je prisutna i ne vidim da će ubrzo nestati . Očito bi trebalo još mirovati , ali koliko . U planu je utrka u Zadru za sedam tjedana i ako pauziram još malo bit ću skroz bez kondicije . Zato sam prošli četvrtak krenuo opet lagano sa treninzima . Sad treba polako opet hvatati ritam treninga i spasit što se spasit može . U nedjelju lagano nekih 14 km prateći suprugu , a u utorak kraća tempo dionica . Nelagoda u stopalu je prisutna , ali da se izdržati . Danas sam nakon zagrijavanja otrčao deset kilometara u tempu maratona po cesti i nije bilo loše . Nakon toga vježbe snage i dobro istezanje . Ako bol bude i dalje podnošljiva pripremit ću se i otrčati Zadar i Plitvice . Sve je nekako knap i nategnuto , ali ne želim  odustati . Do tih utrka mi je zbilja stalo . Atmosferu u Zadru treba doživjeti , a usput ćemo ja i supruga par dana malo uživati u razgledavanju grada . Isto tako i Plitvice . Nakon toga ću uzet pauzu kako bi sanirao tu ozljedu do kraja i  krenuo u pripreme za ljubljanski maraton .

Nema komentara:

Objavi komentar