ponedjeljak, 11. rujna 2017.

Uranila jesen

  Nažalost , nakon cijelog niza nevera koje su zahvatile naše područje u zadnjih par tjedana , karig za kraj je stigao u vidu obilatih  kiša . Temperatura je prilično pala i čim sunce zađe bude prilično prohladno  vani . Kupanju je definitivno odzvonilo , a iako je kalendarski još ljeto jesen je pomalo već nastupila . Vremenske prognoze predviđaju pad temperature i kišu gotovo svaki dan  . Sad je već problem sa terminima za trening , a slijedi najvažniji dio priprema za maraton u Ljubljani . Recimo danas je po planu bio trening dužine od 30 km koji traje nešto manje od 3 sata . Jučer gledam prognozu , a ono daju kišu cijeli dan . Ponedjeljak kiša , utorak kiša , a ni slijedeći dani nisu baš ohrabrujući . Ako ne odradim u nedjelju zadanu dužinu , tokom tjedna je to već problem , a i poremetim cijeli plan treninga . A za maraton je trening dužine možda i najvažniji .
   Ništa . Ujutro još iz kreveta čujem kako rominja kiša pa nastavljam spavati . Barem ću se pošteno naspavati . Oko osam se dižem , a vani naravno kiša . Doručkujem lagano i svako toliko provjeravam stanje vani . Bez promjena . Oko jedanaist sati već planiram kako promjeniti trening za idući tjedan , kad ono kiša napokon popušta i čak se malo kao razvedrava . Na brzinu se presvlačim i krećem . Nisam pošteno ni skrenuo u drugu ulicu , a već se opet naoblačilo . Kako je velika južina odmah mi je toplo i teško za trčanje zbog velike sparine .
 Prolazim rivu , pokraj Uljanika  i skrećem na bulevar kad počinje lagano kap po kap opet kišiti . Idem dalje jer mi to ne smeta . Tempo sasvim dobar . Iako mi se čini da sam spor i težak , sat pokazuje konstantno oko 5:15 . Očito je forma jako dobra i to se vidi po tempu koji mi je sad uobičajen na treninzima dužine . Pokušavam se čim više držati tog tempa kako bih se navikao na takvo trčanje , jer je to moj ciljani tempo za maraton . Na uzbrdici pokraj cementare prema Muzilu kiša pojačava i sad više nije baš ugodno . Sad je kasno za odustati pa nastavljam . Prolazim uzbrdicu i počinjem se spuštati prema uvali Valovine . Tu sam već na udaru jakog juga , pa sad osim kiše i vjetar prilično smeta jer sam već prilično mokar . Dok gledam prema moru koje se pjeni od valova koji udaraju u stijene kroz mozak mi prolazi refren pjesme TBF-a " malo san maka ".
Zbilja moram biti malo "maknut" kad po tom vremenu umjesto doma na suhom ja trčim i riskiram neku upalu . I tako dok sam u sebi pjevušio " malo  sam , malo sam maka " u daljini sam primijetio dvoje trkača kako mi se približavaju .Pogledam malo bolje i ubrzo prepoznajem bračni par Irenu i Danijela Šajatovića . Wow , znači nisam jedini koji sam "maka" .Par minuta sam stao i popričao sa meni vrlo prijaznim i dragim kolegama . Oni su pri kraju treninga ( 30 km ) što znači da su počeli po kiši . Pozdravljamo se i nastavljam sad već dobro raspoložen .Ako nije njima smetalo vrijeme , zašto bi meni  . Koraci postaju sve lakši i opet trčim s užitkom . Prelazim uzbrdicu na Stoji i spuštam se na Lungomare . Uživam jer nema nikakvog prometa . Sva cesta samo za mene . Tišinu remeti samo huk podivljalog mora , dok ujednačenim tempom grabim prema uzbrdici iznad Valsalina .Dok si rekao keks i već sam na južnom bulevaru .Kiša sad još pojačava . Stižem do Bunarine i pravim dva kruga oko Histrije . Garmin pokazuje 17,5 km . Ulijećem u kafić i sa malo vode uzimam energetski gel . Odmh nastavljam dalje praćen začuđenim pogledima gostiju kafića . Krećem nazad istim putem . Uspijevam održavati više manje isti tempo bez naročitog naprezanja . Na kratkoj , ali strmoj uzbrdici prema Muzilu osjećam lagani umor u nogama . Nema veze od sad nadalje je samo nizbrdo i ravno . Na nizbrdici još malo ubzravam . Kiša je ovdje najobilnija . Bujice vode se slijevaju uz rub ceste , a ja sam mokar ko miš . Osjećam težinu majice koja mi se lijepi na prsima i mokri uložak u patikama kako šljapka pri svakom koraku . Zadnji kilometar malo usporavam i završavam malo prije kuće sa pretrčanih 30 km . Skroz mokar , ali zadovoljan . Odradio sam zacrtano i sad mogu mirnije planirati daljne treninge . Odmah na ulazu u kuću skidam sve sa sebe , lagano se istežem i ulijećem pod topli tuš .

Nema komentara:

Objavi komentar