subota, 30. rujna 2017.

Pulska x-ica

    Još malo i stiže vrhunac priprema za Ljubljanu . Osjećam kako se forma približava nekom željenom nivou . Napokon je i vrijeme poslužilo , tako da treninzi idu bez poteškoća . Dužine trčim u zadnje vrijeme u tempu maratona . Nekako mi ide lakše nego sporijim tempom , a i dobro je navikavati se na tempo kojim ću krenuti na maraton . Prošle subote sam u kalendar priprema ubacio gradsku utrku od deset kilometara " Pulska x-ica" . Dobro mi je poslužila kao provjera trenutačne forme . Nisam imao nikakvih očekivanja što se tiče rezultata , jer sam dan utrke dočekao umoran ko pas . Naime u namjeri da završim obnovu krova kantinice u vrtu prije prognozirane kiše , nekoliko dana sam poslije posla radio do mraka . Nosi , diži , pili  ... grede , ploče , crijepovi ...Uglavnom i u subotu sam do ručka radio na krovu . Nakon ručka osjećao sam se baš umorno . Otišao sam leći nekih pola sata , što inače nije moj običaj i za divno čudo kad sam se ustao i istuširao više nisam osjećao nikakav umor .
  Spremili smo se i krenuli prema Areni . Mira je odlučila preskočiti utrku , jer je dugo pauzirala zbog ozljede , tako da je povela unuke da navijaju za nonića . Ispred Arene se skupilo začuđujuće puno ljudi . Osim trkača , trkačica i njihovih navijača , grad je bio pun ljudi koji su došli zbog " vizualia festivala " .tako da je bio prekrasan ambijent za trčanje . Start je bio ispred amfiteatra . Malo sam se bojao krkljanca zbog uske ceste prvih par stotina metara do Punte , pa sam odmah krenuo brzo pazeći da me netko ne saplete u toj gužvi . Nakon kružnog toka na skretanju prema mlinu našao sam se na začelju izdužene kolone bržih trkača i onih koji su se malo precijenili pa su malo po malo počeli posustajati . Prvi kilometar sam pretrčao za 4:12 što je za mene malo prebrzo , pa sam malo usporio i držao se oko 4:25 . Naišao sam usput na Kristijana koji je držao sličan tempo i odlučio ga pratiti dok mogu ( ipak je on malo brži ) . Tako je bilo do rive kad smo skrenuli uz željezničku stanicu do okreta ispod Tivolia . Nakon petog kilometra mi je tempo malo pao , ali još sam se držao grupice "pulsovaca" . Na rivi je bilo jako puno ljudi koji su bodrili trkače glasnim navijanjem . Nakon okreta imao sam priliku vidjeti one koji su trčali iza mene i procijeniti  koliko zaostaju . Kilometar nakon okreta još su nailazilia iz suprotnog smjera . Tu i tamo neko poznato lice . Evo ga i legendarni Bepo koji se i u 84. godini ne predaje . Iza njega je još uvijek popriličan broj onih puno mlađih koji ga ne mogu pratit . Nakon šestog kilometra tempo mi je pao na 4:40 . Grupica koju sam do sad pratio polako je odmicala i ostao sam sam dvadesetak metara iza njih . Do foruma je to već bilo i preko pedeset metara . Polako su me počeli prelaziti poneki koji su očito bolje rasporedili svoj tempo trčanja . Kod kazališta me prešao Raul iz kluba  , a kod Portarate Antonio . Lagano su odmicali uz đardine . Ispred Zerostrasse tunela Ivan , Slaven i Ozi bodre . Pozdravljam i ulazim u tunel . Gotovo je . Sad kad izađemo slijedi nizbrdica i zadnji uspon  prema cilju u Areni . Na nizbrdici pokušavam što više ubrzati . Više se nema šta štediti . Tih tristo -četirsto metara odlučujem ići maksimalno i ne dopustiti nikome da me pretrči . Puno ljudi navija glasno i stvara divan štimung . Uočavam i Miru sa unucima ispred tunela .Iris i Noa viču "nono , nono " dok me Mira pokušava uslikati . Mahnem i utrčavam u tunel iza kojeg slijedi kratak uspon i ulazak u cilj . Dok dolazim do daha bacam pogled na sat . Prosječni tempo 4:34 . I više nego zadovoljan idem po pivo . Stiže i Mira sa klincima . Malo sa njima razmjenjujem dojmove sa utrke , pa mi Mira predaje ruksak i odlazi jer klincima se spava . Ja se istežem i presvlačim dok čekam proglašenje .
   Što se tiče same utrke , ove godine moram pohvaliti organizatore . Jedina zamjerka koju imam je što se tiče čipova za vrijeme , koji su ove godine bili izuzetno loše kvalitete , pa je najmanje pedesetak trkača bilo bez plasmana jer im nije registriralo ulazak u cilj . Kasnijom provjerom video snimke to su donekle ispravili , ali ipak je to veliki lapsus . Za pohvaliti je što su odmah oučili i priznali grešku , ispričali se i obečali ispraviti to za iduću godinu. Kad se sve skupa sabere utrka je ipak odlično organizirana . Termin je idealan , a suradnja sa festivalom vizualije je pun pogodak , jer je prisustvovalo puno ljudi i atmosfera je bila odlična . Startni paket je vrlo bogat uz prihvatljiva startnina . Uglavnom sve predispozicije da iduće godine bude još veći interes za učestvovanje .

Nema komentara:

Objavi komentar