ponedjeljak, 21. listopada 2019.

Opušteno

     Tjedan nakon Subotice protekao je u laganom treningu za oporavak , a nakon toga sam opet krenuo sa jačim treninzima .  Uzbrdice , malo intervala i dužinski treninzi tijekom slijedećih dva tjedna su odrađeni sa lakoćom što me razveselilo pa sam si već umislio da će do Ljubljane forma biti optimalna . Međutim već prve duže dionice u tempu polumaratona su mi poljuljale to uvjerenje . Već na polovici zacrtane dionice počinjale bi teškoće u praćenju zadanog tempa , a kraj bi bio živi užas . Možda je na to utjecalo  izuzetno toplo vrijeme popraćeno sparinom , a možda i dosta fizičkih poslova koje odrađujem ovih dana .  Uglavnom fizički umor je nešto što me ovih dana stalno prati . Nakon dva tjedna ovakvog maltretiranja odlučio sam prelomiti tri tjedna prije utrke kad bi trebao biti vrhunac priprema . Ako dionicu od osam kilometara tempom utrke ne izdržim do kraja u zadanom tempu odustajem od utrkivanja u Ljubljani . Kao za inat i taj dan je bilo prilično sparno ,  tako da sam već nakon tri kilometara stao sa strane i rezignirano zaključio da nema smisla dalje se mučit kad ne ide .Priključio sam se Miri u osmoj stazi i do kraja treninga je pratio u opuštenom trčanju . U Ljubljani ću dakle otrčati 10 kilometarsku utrku prateći Miru , a polumaraton ću možda krenuti i odraditi kao trening dužine uživajući u uvijek lijepoj tamošnjoj atmosferi . U skladu s tom odlukom odrađujem preostale treninge . Treniram sa Mirom u meni laganom tempu i uživam gledajući kako u prvoj stazi grabe Slaven , Dražen i naročito Ivan . Dečki odrađuju završne treninge maksimalno fokusirani i nadam se da će im se uloženi trud vratiti priželjkivanim rezultatima u Ljubljani . Ja ću do Ljubljane trčati u opuštenijem tempu , nakon toga možda malo odmoriti i krenuti izpočetka u novu sezonu i sa novim ambicijama . Ova godina je meni bila previše turbulentna sa ozljedama , poslom , hvatanjem forme što je nakraju dovelo do toga da nisam bio baš " čist " u glavi . A ako nisi čist u glavi nisi ni spreman za ozbiljno trčanje polumaratona , a kamoli maratona što mi je bio prvotni cilj za Ljubljanu .

Nema komentara:

Objavi komentar