ponedjeljak, 8. siječnja 2018.

Nova godina , nove želje

    Mic po mic i stigli smo  do kraja još jedne kalendarske godine . Već desetak dana vlada uobičajeno ludilo koje počne malo prije Božića i traje do prvog radnog dana nakon dočeka i povratka u ustaljenu kolotečinu . Između ostalog to je i vrijeme za svođenje računa i pravljenja planova  za narednu godinu . Želje su šarolike i često nerealne . Kako su želje uglavnom veće od mogućnosti , mora se napraviti lista prioriteta . Ono što je potrebno da čovjeka zadovolji i usreći se uveliko razlikuje od čovjeka do čovjeka . Netko zadovoljstvo može pronaći u najbanalnijoj sitnici i potrebno mu je vrlo malo za sreću i radost , dok su neki i pored svega što imaju u životu nezadovoljni i nesretni . Prioriteti i želje se isto tako mijenjaju sa godinama . Dok je čovjek mlad i u punoj snazi ima jedne želje , a kad mu godine premaše broj cipela prioriteti se počinju mjenjati . Polako vlastito zdravlje i zdravlje najbližih  dolazi na prvo mjesto , a materijalno  je ono popratno što olakšava sve skupa . Što se mene tiče , ako godina bude kao i prošla ili malo bolja puna šaka brade . Planove i želje i tako ne vežem nikad za kraj i početak godine . To je uostalom datum kao i svaki drugi .
         Jedini planovi koje pravim za kalendarski početak godine su trkački i to zato što je sad neko zatišje što se tiče utrka ( zimsku ligu ne računam ). Trčanje se momentalno svodi na održavanje nekog kontinuiteta i određene kondicije . Za nešto konkretnije trebam najprije odlučit na koje ću utrke nastupiti ovog proljeća i posložiti neki plan treninga . Još do nedavno sam mislio otrčati početkom travnja polumaraton u Izoli , u svibnju Wings for life u Zadru , a  prije ljeta Plitvice polu ili cijeli maraton . Nakon toga maraton u Ljubljani , kao glavni cilj . Međutim obzirom da me ubrzo očekuje malo renoviranje kuće , pitanje što ću od svega toga uspijeti . Sigurno će mi poremetiti treninge , a još neznam ni kad će to sve skupa početi i koliko će trajati . Koliko mi je to poremetilo svako planiranje pokazuje i ovaj post kojeg sam počeo pisati još prije desetak dana i  nikako da ga skockam do kraja.  Šteta . Najvjerojatnije otpada Zadar što mi je jako žao jer je jedinstvena utrka . A baš sam se napalio ove godine otrčati preko 25 km pred lovcem . Ovako ću možda pokušati otrčati svoj najbrži rezultat na polumaratonu u Izoli , a u Plitvicama ću se najvjerojatnije pridružiti prijateljima iz kluba i opušteno ispratiti Ozrena na njegovom 100.tom maratonu . Nakon toga kratki odmor i pripreme za glavni događaj . Maraton u Ljubljani . Iz više razloga to mi je najdraža utrka . U Ljubljani mi je bila prva prava utrka , uvijek je bila izuzetna atmofera i staza mi paše . Prošle godine sam otrčao 3:48:41 i , sad bi volio to spustiti na oko 3:45 . Mislim da je to realno moguće , samo se treba dobro pripremiti . Baza postoji , samo da zaobiđu ozljede .

Nema komentara:

Objavi komentar