srijeda, 23. siječnja 2019.

Crna mačka

    Pojedinci često znaju uzroke za nezgode koje im se dogode potražiti u raznoraznim  praznovjernim vjerovanjima , nadnaravnim silama itd  .  Jedno takvo vjerovanje je i da crna mačka koja ti prođe preko puta kojim ideš donosi nesreću .
   U nedjelju sam zbog planiranog odlaska u ribolov izokrenuo svoj uobičajeni nedjeljni raspored treninga . Obično se dobro naspavam , doručkujem i oko 11 sati kad se hrana slegne , krenem otrčati svoj trening dužine . Ovog puta sam već oko 8 sati na zaobilaznici grabio prema Verudeli . Obzirom na prilično intenzivne treninge tokom tjedna u trening dužine sam krenuo sa namjerom da ga otrčim u nešto umjerenijem tempu oko 5:30 .Tako je i bilo prvih deset kilometara dok nisam sreo Dražena i nastavio sa njim sljedećih deset . Iako smo se dogovorili da ćemo se držati mog planiranog tempa , ubrzo smo malo po malo došli na oko 5:10 minuta po kilometru i tako otrčali do kraja . Uglavnom treningom sam bio jako zadovoljan . Još jednom sam se uvjerio da je puno lakše održavati brži tempo trčeći u društvu nego sam .
   A sad da se vratim na crnu mačku . Negdje oko osmog kilometra dok sam ulovio zalet na nizbrdici pored hotela Park u jednom trenutku jedna crna mačka mi je pretrčala cestu . Dobro raspoložen u zajebanciji sam pljucnuo preko ramena i sa smješkom smišljao raznorazne nezgode koje bi mi se mogle dogoditi na treningu . Normalno nije se dogodilo ništa , naprotiv trening je bio vrlo uspješan . Kad sam stigao doma na brzinu sam jeo i krenuo se spremati za ribolov . Kako sam sve radio u žurbi , normalno zaboravio sam na ješku i vraćao se doma po nju . Kad sam napokon sve uzeo dok sam čekao prijatelja da prođe po mene nespretno sam odložio štap za pecanje koji je pao i slomio vrh . Zbog toga sam morao pecati iz ruke i kriviti se na brodu hvatajući najpovoljniji položaj . Kako je bilo prilično hladno ubrzo sam posegnuo za ruksakom i uvidio da sam zaboravio uzeti topli prsluk , tako da sam navukao prehladu . Da sve bude još gore ni riba nije nešto naročito grizla . U šali sam spomenuo crnu mačku i dobro nasmijao prijatelje . Normalno da ne vjerujem u crne mačke i slične gluposti . Da sam malo bolje isplanirao vrijeme sve bi stigao bez žurbe i nezgoda koje su uslijedile . Uostalom ni ta mačka nije bila baš crna , već siva .
  
 

Nema komentara:

Objavi komentar