utorak, 21. veljače 2017.

Život na dar

    Ove nedjelje se otrčala humanitarna utrka " Život na dar " na gornjem Kamenjaku kod Preanture . Utrka je organizirana u svrhu promicanja svijesti kod ljudi o važnosti doniranja organa za spašavanje ljudskih života . Startnina za utrku se nije plaćala , već je svatko tko je htio mogao dati novčani prilog za edukaciju studenata medicine koji će raditi na promicanju davanja organa po školama .
  Sama utrka se odvijala po predivnom krajoliku Gornjeg Kamenjaka u dužini nešto manjoj od četiri kilometara . Dobra promiđba po lokalnim medijima i putem društvenih mreža pridonijeli su velikom odazivu ljudi koji su tog nedjeljnog jutra došli do Premanture . Svemu tome je kumovalo i predivno sunčano vrijeme tog dana . U samoj utrci je učestvovalo 260 trkača , a sa prijavljenim hodačima brojka se popela na preko 400 učesnika . Bilo je tu ljudi svih generacija , od male djece do starijih ljudi koji su prošli stazu i usput mogli uživati u predivnom pogledu koji je obuhvaćao područje južne Istre od Pule preko medulinskog akvatorija pa sve do Velebita u daljini , a na drugoj strani brda pogled na uvalu Valun .
   S obzirom na humanitarni karakter utrke atmosvera je bila opuštena . Veliki broj trkača je dotrčao od Pule i iskoristio utrku kao dio treninga dužine . Tomica je dotrčao čak iz Šišana . Normalno za nazad opet trčeći . Ja sam došao na utrku sa suprugom tako da smo stigli autom , jer bi njoj ipak to bilo previše trčanja od kuće i nazad ( oko 30 km ) . Zato sam utrku otrčao za ozbiljno . Sam start se prilično odgodio zbog velikog broja pristiglih učesnika . Mislio sam krenuti dosta brzo , ali prvih dvijestotinjak metara sam uglavnom morao dosta paziti i izbjegavati ove spore koji su stali ispred na startu . Nakon toga se kolona malo izdužila pa se moglo trčati po nekom svom željenom tempu . S obzirom da sam se prilično ohladio čekajući start , trebao sam otrčati gotovo cijeli kilometar dok nisam napokon došao do daha i uspio uhvatiti neki željeni ritam .Negdje na polovici staze odlučio sam se držati jedne mlade triatlonke koja je trčala sa ocem  u tempu koji je bio taman negdje na gornjoj granici mojih trenutačnih mogućnosti . Put je vodio blagom uzbrdicom prema Premanturi . Pri vrhu sam  malo ubrzao korak i prešao ispred mojih triatlonaca  , ali su me sa lakoćom pratili i kad smo stigli do zadnjih stotinjak metara samo su ubrzali u sprint koji nisam mogao pratiti . Kad sam došao do daha pogledao sam na vrijeme  . Tempo utrke 4:29 . S obzirom na konfiguraciju staze super  . Vratio sam se uz stazu i ispratio suprugu do cilja . I ona je otrčala dobar tempo 5:31. Kad smo malo došli k sebi , krenuli smo prema Safari baru na južnom Kamenjaku kako bi odradili ipak neku dužinu . Sve skupa sa utrkom 14 km .  Zadovoljni . Lijepo provedeno jutro . Nakon ručka naprosto nam je bilo žao provesti ovako lijepi dan doma  , pa smo uzeli Neru i otpješačili još nekih 4-5 km uz more  . Od umora ni traga , jedino stalna žeđ ,ali je pivo to lako riješilo . Savršen dan .

Nema komentara:

Objavi komentar