srijeda, 1. veljače 2017.

Vakula je rekao...Promjena plana

  Evo protekao je i prvi mjesec u  2017. godini . Od nove godine je praktički bilo stabilno vrijeme . Pod stabilno mislim na bura , bura , bura i opet bura . Varirala je od olujne do lagane i tako cijeli mjesec . Ne pamtim odavno toliko bure po zimi . Ma barem će pocrkati komarci i ostala gamad . A i pršuti se bolje suše . Temperature su bile uglavnom oko nule , ali ako vjetar nije bio prejak moglo se  lijepo trenirati . Tako sam i treninge radio vodeći računa o buri . Ako je vjetar bio jak trčalo se  po cesti u kakvoj takvoj zavjetrini , a ako je bio lagan na redu je bio stadion . Uspio sam napraviti i par dužina vikendom po jako ugodnom suncu u Medulinu .
   Za razliku od Pule , malo dalje ( naročito u unutrašnjosti ) bilo je svega i svačega . Snježne mećave , sibirske temperature , blokade u prometu itd... Kako prognoze nisu bile baš ohrabrujuće za neko duže vrijeme , počeo sam se dvoumiti u vezi planiranih utrka . Prvotni je plan bio da se spremam za polumaraton na Paliću blizu Subotice koji se treba održati 04.03.17. Iskoristio bih utrku za posjet kunjadi i njenoj porodici u Bajmoku . Međutim kako je prognoza nestabilna , a tamo zna  biti i do metra snijega sa velikom minusom odlučio sam odustati . Ipak je to velika udaljenost i trošak , a trčati po snijegu na npr. - 10 stupnja nije mi ni malo privlačno  , kao ni vožnja po tim uvjetima tamo i natrag. S obzirom da je za većinu bližih utrka rana prijava već istekla , a ni pripreme zbog vremena nisam napravio po planu kako sam zamislio , odlučio sam da će prva veća utrka ove godine biti  "Wings for life " u Zadru početkom svibnja . Morat ću prilagoditi plan priprema prema tom terminu . Za promjenu planiram i Plitvički maraton mjesec dana kasnije . Bile bi to dvije lijepe utrke za mene i ženu . Do tad ću nastupiti samo na utrci zimske lige na Bunarini i na humanitarnoj utrci "Život na dar "na Kamenjaku .
  Nakon Plitvica pripreme za ljubljanski maraton ujesen .
  Prvi dan veljače donio je i promjenu vremena . Kiša idućih tjedan dana . Da popizdiš . Još je i gripa na vrhuncu , a na poslu nas dvadesetak u kancelariji . Pa ti ostani zdrav . Mrzim zimu .

Nema komentara:

Objavi komentar