ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Novi ciljevi

   Danas je završio i treći tjedan nakon maratona , u kojem sam malo pomalo počeo opet sa uobičajenim treninzima . U utorak tempo dionice , u četvrtak 9 km fartleka i danas lagano 16 km . Premišljao sam se ima li smisla nastupiti na utrci zimske lige u Poreču ili odraditi dužinu . Malo loša vremenska prognoza za današnji dan , a malo i zatezanje u donjem dijelu trbušnog zida nakon fartleka i odluka je pala na trening dužine . Jako pametna odluka s obzirom što sam jučer bio na rođendanskom slavlju jedne projateljice  i nakon obilne konzumacije raznoraznih delicija i dobrog crnog vina , te ranojutarnjeg povratka ne vjerujem da bi bila bajna utrka .Uostalom mislim da sam čak i malo uranio sa dizanjem intenziteta treninga. Na taj način sam i definitivno odustao od nekog ozbiljnijeg nastupa na utrkama zimska lige . Toliki broj utrka dužine između 6 i 8 km mi se nikako ne uklapa u plan priprema jer u te dane imam po programu treninge dužine . Odlučio sam da mi prvi cilj bude nastup na polumaratonu  iduće godine ili na Paliću 04.03. ili 05.03. u Gorizi-i. Nakon toga možda Zagreb VIP21, te glavni cilj prije ljeta Wings for run u Zadru 07.05. Dakle od zimske lige ove godine ću nekako uklopiti u svoj kalendar utrke u Medulinu i Puli  jer su prošle godine bile najbolje organizirane i uostalom tu su blizu .
   Za program priprema iskoristio sam prošlogodišnji program kojeg je napravio Runningdida Ivan . Prilagodio sam ga prema ovogodišnjem kalendaru i zacrtanim ciljevima . Naravno volumen i intenzitet treninga određen je prema trenutačnim mogućnostima kako bih ostvario određenu formu za napredak bez pretreniranosti i ozljeda . Za pojedine stvari još ću se posavjetovati sa Ivanom .
Uglavnom bit će tu manje kratkih utrka , a više treninga dužine i tempa kako bih dobio na izdržljivosti za maratonske dužine .

Nema komentara:

Objavi komentar