srijeda, 10. listopada 2018.

Zbunjola

     Još su tri tjedna ostala do utrke u Ljubljani i nervoza počinje polako rasti . Iza sebe sam ostavio tri mjeseca priprema i sad kad je skoro gotovo bila bi šteta da neka glupost sve uprska . Panika zbog koljena je zaboravljena i ostaje završno glancanje forme . Prošli tjedan je odrađen udarno . Utorak 8 km tempo polumaratona , a četvrtak 5 x 1200 m lt tempo sa minutom odmora . Za petak sam planirao 8 km lagano  , ali kako sam se zagrijao nakon nekih dva km  tempo je već skočio na tempo maratona i  tako do kraja . Možda je i to utjecalo na nedjeljnu dužinu koju sam istrčao prilično teško i na kraju bio vidno iscrpljen . Po prognozi je trebalo ujutro kišiti , pa sam planirao odraditi trening popodne . Jutro je osvanulo tmurno , sa oblacima koji su prijetili sa svih strana i činilo se da će kiša svaki čas . Siguran da ću trčati popodne , obilato sam doručkovao i krenuo nešto čačkati po kući . Međutim nakon možda sat vremena , malo po malo i oblaci su se počeli razilaziti . Od kiše očito neće biti ništa i dok se sunce počelo probijati kroz ostatke naoblake u tren sam se predomislio i odlučio odraditi  trening odmah . Na brzinu sam se presvukao , u pojas ubacio gel i krenuo . Osjećaj napetosti u kvadricepsima me podsjetio da sam možda malo pretjerao u petak i odlučio dogovorit sa Marjanom jednu dobru masažu .Dok sam se po  Rivi probijao kroz kolone turista već sam bio dobro zagrijan i polako dizao tempo . Ubrzo je sve sve došlo na svoje što se tiče nogu , ali je trčanje i dalje bilo dosta teško jer je bilo prilično toplo i sparno . Znoj mi se slijevao niz čelo , oči su pekle , a i disanje je bilo malo teže nego inače . Ipak i pored svega uspijevao sam se držati oko zacrtanog tempa 5:20 . Kod Bunarine sam istrčao petnaisti kilometar , uzeo gel i krenuo natrag . Sve sam teže održavao tempo i kad sam prolazio na Stoji kod Karla sam skrenuo i skratio za dva kilometra prema Muzilu . Kod tvornice cementa kod odrađene dužine polumaratona sam stopirao sat . Prosječni tempo 5:19 . Dosta za danas  . Ostalih 3 i po km do doma odradio sam laganim trčkaranjem jer za zašto bolje nisam više imao snage . Možda su to ipak prvi znakovi pretreniranosti , jer sam samo tjedan dana ranije to isto istrčao sa lakoćom i to sa zadnja dva kilometra u tempu 4:50 i bez ikakvih znakova umora na kraju . Sad se mislim idući tjedan umjesto vrhunca priprema započeti sa taperingom . Odlučit ću u utorak ovisno o stanju . Kad sam stigao doma popio sam možda i više od litre tekućine i izazvao mučninu u stomaku koja me držala dobrih dva sata . Pretpostavljam da je to reakcija na gel , jer mi se isto već događalo nakon utrka u Ljubljani i Izoli . Uglavnom ništa od ručka taj dan , a na stolu su bili njoki sa lososom i gorgonzolom koje obožavam . J... ti gel . Uostalom jeli zbilja potreban na utrci od 21 km ? Možda je više stvar u glavi nego što ima efekta u nogama .  A bo , tko će ga znati . Nedoumica sve više kako se približava utrka .

1 komentar:

  1. Zaboravi na gelove, ti si mnogo brži na polumaratonu da bi ti trebali. Svi smo se isto osjećali u nedjelju. Ja, Slaven, Dražen, Emir i Ljubo. Nitko nije bio sretan ali što si do sada uradio to je tu neće poći nikamo. Kad se koji dan odmoriš pred trku biti ćeš kao nov.

    OdgovoriIzbriši