ponedjeljak, 1. listopada 2018.

Mala panika

    Ostala su još četiri tjedna do polumaratona u Ljubljani . Ušao sam polako i u završni dio priprema . Prošli tjedan sam odradio zadnji intervalni trening i sad do kraja ostaju tempo dionice u raznim varijantama i naravno dužinski trening nedjeljom . Sve lakše odrađujem treninge i mislim da mi je forma već sasvim zadovoljavajuća . Do Ljubljane bi trebalo biti još bolje , naravno ako se ne dogodi nešto nepredviđeno . U ovakvom stanju vrlo je lako pretjerati i uprskati sve . Tako sam i u četvrtak odrađivao dionice u Lt tempu .Na osnovu tjedne kilometraže  sam si odredio 3 dionice po dva kilometra , sa minutom pauze između . Kako sam ih odradio sa priličnom lakoćom , vrag mi nije dao mira pa sam odradio još dva kilometra u tom tempu . Naravno pri kraju sam već osjećao malo poteškoća pri održavanju tempa ,  a drugi dan sam  osjetio i malu napetost u desnom koljenu . Već me pomalo počela hvatati panika  jer sam sa tim koljenom već imao problema . Dva dana pauze ( po planu ) i onda u nedjelju dužina . Ujutro sam još imao taj neugodan osjećaj čak i kod sjedenja , ali predvečer kad sam krenuo sa dužinom sve je nestalo . Počeo sam malo oprezno i kako nisam osjećao nikakvih smetnji , nakon desetog kilometra sam malo pojačao tempo i otrčao sasvim pristojno drugi dio dužine . Na kraju sam odradio 22 kilometra u za mene sasvim pristojnih 5:22 prosjeka . Ovaj puta je izgleda bio ipak samo mali zamor u pitanju , ali i dobro upozorenje  da pripazim kako nebi pretjerao i uletio nepotrebno u pretreniranost ili ozljedu .
    Sad je preostalo još dva tjedna intenzivnih treninga do vrhunca priprema i još dva tjedna polaganog smanjivanja intenziteta i volumena treninga kako bi utrku dočekao svjež i odmoran .

Nema komentara:

Objavi komentar