četvrtak, 14. prosinca 2017.

Kraj godine

  Tri tjedna su prošla od kraja oporavka nakon maratona i polako ulazim u uobičajen ritam treninga . Počeo sam sa fartlecima i uzbrdicama , nastavio sa "cruise tempo " dionicama i brzim ponavljanjima . Neki dugoročni program nisam još sastavio jer se još nisam odlučio za određenu utrku u proljeće . Sigurno ću opet u Zadar početkom svibnja i Plitvice u lipnju za kraj prije ljetnog odmora . Još se dvoumim za polumaraton u Izoli početkom travnja i o tome ovisi kako posložiti pripreme . Dok ne padne konačna odluka održavam kilometražu i trenutačnu formu što u zadnje vrijeme nije baš najednostavnije iz više razloga . Kao prvo sad je vrlo promjenjivo vrijeme , sa ekstremnim vremenskim uvjetima . Bilo je tu i olujne bure  sa niskim temperaturama , olujnog juga i kiše , a bogami prije dva dana je i zasnježilo . Kad se tome pridoda i frka sa rokovima na poslu zbog kojih radim po cijele dane , nije baš jednostavno održavati redovno treninge . Nekako ipak uspijevam sve to skupa posložiti uz malo improvizacije .
   Prošle nedjelje sam otrčao i utrku u Puli u sklopu istarske zimske lige u trčanju koju je organizirao moj klub . Ove godine sam odlučio nastupit samo na par takvih utrka jer mi se baš ne uklapaju u pripreme za duže utrke , a jedna od njih je naravno i utrka u Puli. Uostalom dobro će mi poslužit za vidjet u kakvoj sam momentalno formi . Danima sam pratio prognozu i na kraju je ispalo upravo po najavama . Dan ranije je snježilo i kišilo , da bi nedjelja osvanula pod suncem  . Dosta je puhalo , ali za trčanje nije smetalo . Staza je dužine 5,6 km sa dosta uzbrdica i nizbrdica . Nije baš lagana , ali kako je dosta kratka , tempo trčanja je dosta visok . Odmah na startu sam krenuo oštro pokušavajući držati priključak na kraju duge kolone koja je pokušavala pratiti one najbrže . Gotovo do četvrtog kilometra sam držao tempo sa starim mačkom Lučanom , ali je onda on malo po malo počeo odmicati . Kako sam i tako bio blizu svojih krajnjih granica odlučio sam ga pustiti i nastaviti svojim tempom kako bi sačuvao malo snage za kraj . Kilometar prije cilja me sustigla Irena . Brža je od mene , ali sam je odlučio pratiti dok mogu . Tempo je bio taman koliko sam još mogao nekako držati . Na zadnjoj kratkoj uzbrdici još je ubrzala i otišla . Zadnjih tristo metara do cilja sam uspio malo ubrzati i na kraju je vrijeme bilo 36 sekundi brže nego prošle godine . Prosječni tempo 4:30 što je meni super za ovakvu stazu i trenutačnu formu . Nakon toga druženje uz pivo i pizzu sa prijateljima trkačima . Ugodnu atmosferu nije uspio pokvariti ni jaki jugozapadnjak čija snaga se sve više osjećala kako je vrijeme odmicalo . Ubrzo nakon što smo obišli stazu i pokupili sve oznake i trake počelo je opet kišiti .
   Tijekom tjedna opet sve po starom . Malo kiša , malo bura , pa opet kiša i onda se ti snađi u tom vremenskom ringišpilu . U utorak naravno opet kiša  , tako da sam umjesto treninga ostao cijeli dan na poslu . Ako ništa drugo barem su rokovi na poslu imali koristi od ove truleži od vremena . Blaženo ljeto .
  

Nema komentara:

Objavi komentar