srijeda, 26. travnja 2017.

Vrhunac

    Od uskrsa je evo prošlo deset dana , treninzi se nižu jedan za drugim i za divno čudo bez nikakvih problema . Forma je u očitom usponu i sad bi mi trebalo još dva - tri tjedna da budem skroz spreman . Nažalost , vremena više nema . Za deset dana je " Wings for life " u Zadru i ova zadnja dva tjedna sam u fazi taperinga . Nema više intervala , teških tempo dionica , a i kilometraža se pomalo smanjuje . S jedne strane mi je drago jer osjećam lagani umor , a s druge  mi je žao jer na vrhuncu priprema nisam dostigao željenu formu . Nakon Zadra tjedan dan laganih treninga za oporavak i potom desetak dana normalnih treninga pred polumaraton na Plitvicama . Tamo nemam baš nekih pretjeranih očekivanja što se tiče rezultata . Nekompletne pripreme i teška staza ne pružaju previše nade za nešto spektakularno , ali nema veze . Dat ću sve od sebe , pa šta bude . Znam šta me očekuje . Staza je ubitačna , ali i to ima neke čari . Kad se pretrči još je veće zadovoljstvo zbog nastupa . Uostalom priroda je prekrasna i već zbog same te činjenice se isplati nastupiti .U Zadru  i Plitvicama će nastupiti i Mira . Marljivo trenira i vjerujem da će i sama biti iznenađena pretrčanom dužinom u Zadru . U Zadru ćemo biti puna dva dana pa ćemo na miru moć malo razgledat grad i odmoriti . A nakon izleta i utrke na Plitvicama mala pauza od trčanja . Treba tijelo malo odmoriti , jer nakon toga počinju pripreme za maraton u Ljubljani .

Nema komentara:

Objavi komentar