petak, 14. listopada 2016.

Zvijezde , masline i vremenska prognoza

Počeo je i tapering ,  tj. završni period priprema u kojem se smanjuje intenzitet i volumen treniranja . Sva sreća , jer zadnji mjesec je zbilja bio žestok i to sam osjetio prilikom zadnjeg treninga dužine u Šijanskoj šumi . 32 kilometra po prilično zahtjevnoj stazi , tempo prosječan , ali zadnjih par kilometara prilično teško pretrčani . Sad treba održavati dostignutu spremu i regenerirati tijelo kako bi što sviježiji dočekali utrku .
  Novi tjedan počeo je sa priličnim zahlađenjem i vrlo promjenjivim vremenom . Sad će trebati hvatati pogodno vrijeme za treninge . Dani su sve kraći , kiše sve češće , a usput je i vrijeme za branje maslina kod zeta . Treba sve to stići , a vremena je sve manje . Još samo dva tjedna do utrke .
  Prekjučer sam bio kod Marjana na masažu kvadricepsa ili bolje reći na tečaj astronomije . Mišići su bili u takvom stanju da sam za vrijeme tretmana vidio sve zvijezde iz svih postojećih galaksija . Uh , a još slijedi masaža listova i stražnje lože . 
  Jučer sam odradio trening u tempu utrke , a danas sam nakon kiše popodne proveo u branju maslina . Umoran sam ko konj , pa neka mi netko kaže da je maslinovo ulje skupo . Neka proba pa da ga čujem. Sutra opet kiša. Za  nedjelju
možda bez , pa uspijem odraditi zadnju dužinu od 24 km . Više pratim prognozu zadnjih dana od Vakule . A tek je počela jesen . Dani sve kraći , kiše , bljuzge , blato i zima . I sad ti nešto planiraj . MRZIM zimu .

Nema komentara:

Objavi komentar