petak, 22. studenoga 2019.

A sad ispočetka

     Po povratku iz Ljubljane mislio sam napraviti malu pauzu od desetak dana bez trčanja , ali potrefilo se da je već iduće nedjelje bila po rasporedu utrka u Medulinu pa sam ipak malo korigirao svoj plan . Odavno sam se ohladio od trčanja na utrkama Istarske Zimske Lige  jer mi se ne uklapaju sa pripremama za proljeće . Ipak Medulin nisam mogao preskočit iz više razloga . Dosad su se uvijek iskazali kao dobri domaćini , staza je lijepa , blizu je Pule , a prognoza je predviđala lijepo vrijeme što znači i ugodno druženje prije i poslije utrke sa prijateljima trkačima . Prijavio sam sebe i Miru i odlučio trčati lagano sa njom . Umjesto planirane pauze odradio sam par laganih rastrčavanja za oporavak i u nedjelju otrčao laganini Medulin .
   U ponedjeljak sam zvanično krenuo sa pripremama za proljeće . Cilj mi je opet Proljetni zagrebački polumaraton u trećem mjesecu i nakon toga vrhunac u Zadru na Wings For Life početkom petog mjeseca . Zadar sam upravo uplatio i to ću otrčati makar na jednoj nozi , a Zagreb ovisi kako budu tekle pripreme . Početak godine je vrlo riskantan zbog viroza ili ozljeda usljed niskih temperatura . Tako sam i početkom ove godine potrefio i jedno i drugo pa otkazao već uplaćeni polumaraton .
   Uglavnom bazične pripreme su krenule . Preduvjet za ono što slijedi kasnije je dobra baza i ovog puta je mislim odraditi kako treba bez preskakanja , korekcija i kompromisa  . Sve u svoje vrijeme . Cilj mi je pomalo opet doći na razinu od prošle godine i  otrčati dobar slijedeći maraton u Ljubljani . Za sad pomalo dižem kilometražu jednim umjerenijim tempom trčanja . Planiram se ustaliti na nekih 60-etak kilometara tjedno , pa vidjet kako koljeno reagira . To bi bio neki minimum ako nešto očekujem na maratonu .
   Iako smo već dobro zagazili u zimu , vrijeme je više jesenje nego zimsko . Temperature su još prilično visoke za ovo doba , ali zato kiše nikako da prestanu . Dobra strana nezaposlenosti je ta da imam ipak više slobodnog vremena , pa mogu uvijek uhvatiti neku pauzu od kiše i odraditi trening . Ne volim kišu ni zimu i gotovo . Još kad se tome pridodaju kraći dani , viroze i gripe koji vrebaju iza svakog kantuna pogotovo . Ništa , idemo dalje do nekih jepših dana .

Nema komentara:

Objavi komentar