četvrtak, 26. travnja 2018.

Istrski maraton - Izola 2018

     Sad kad su se dojmovi slegnuli i kad sam uhvatio malo slobodnog vremena mogu konačno dati kratki osvrt na samu proteklu utrku u Izoli . U biti ne radi se tu samo o utrci već i o manifestaciji u cijelosti . Ovo mi je bilo drugo sudjelovanje na Istrskom maratonu i samo mi je potvrdilo dobar dojam sa prethodnog . U stvari nije potvrdilo nego još i poboljšalo . No krenimo redom . Prva stvar kad se zanimam za neku utrku su informacije na internetu . Mnogi organizatori su po tom pitanju prilično nemarni , što se ne može reći za Istrski maraton . Njihova stranica sadrži sve moguće informacije koje  vas mogu zanimati . Četiri mjeseca prije utrke mogli ste znati sve o trasama i konfiguraciji utrka , parkingu , smještaju , startnom paketu , cijenama itd . Naravno odmah ste se mogli i prijaviti po povoljnijim startninama . Nakon što sam se prijavio i uplatio startninu dobio sam nekoliko e-maila sa dodatnim i preciznim uputama za lakše snalaženje na dan utrke oko dolaska , parkinga ,podizanja startnog paketa itd . Ono što me je posebno oduševilo je i organiziran vrtić za djecu čija oba roditelja sudjeluju na utrci . Meni to nije trebalo , ali kao ideja je fenomenalna . Oko cijele manifestacije angažiran je bio veliki broj izuzetno ljubaznih volontera koji je bio pri ruci za sve što treba , tako da je sve teklo kao po loju . Na samoj stazi je okrijepe bilo i više nego dovoljno i odlično raspoređene , tako da se bez problema moglo trčati i pored visoke temperature i sunca koje je nemilice pržilo , a nakon cilja meni najdraža... MASAŽA , yeeee .
    Kad sve skupa zbrojim , ovo mi je jedna od dražih utrka . Ako ne bude nekih nepredviđenih okolnosti dolazim svakako opet iduće godine . S obzirom da je određen kao domaćin Piran očekujem još težu stazu , ali nema veze prilagodit ću se .
    I za kraj nešto o mom nastupu . Nakon što sam pretrčao ovu stazu za 1:44:04 , siguran sam da bi neku lakšu stazu prošao najmanje nekih četrdesetak sekundi  brže . Zbog  toga sam odlučio spremiti se za polumaraton u Ljubljanu i pokušati to ostvariti .

Nema komentara:

Objavi komentar