petak, 9. rujna 2016.

Punom parom prema maratonu

   Malo po malo i ostalo je još osam tjedana priprema do toliko očekivanog
nastupa na prvom maratonu . Bazične pripreme su odrađene , priprema brzine isto i sad su na redu tempo dionice i intervali . Tjedna kilometraža je dostigla 60 km , a što se tiče dužinskih treninga ove nedjelje sam prvi put otrčao preko 30 km . Ova zadnja dva tjedna sam odradio sa lakoćom iako su bila prilično zahtjevna . Ovu zadnju dužinu od 31km čak sam otrčao za desetak sekundi po kilometru brže od predviđenog , pa sam drugi dan osjetio malo natkoljenične mišiće . Zato sam si ovaj tjedan izbacio intervale i odradio lakše treninge , pogotovo što u subotu trčim utrku od 10 km . Zanimljiva utrka po Puli ( Pulska xica ) će poslužit kao dobra kontrola pripremljenosti ako se odlučim otrčati ozbiljno . Naime postoji mogućnost da malo potisnem svoj ego i pratim suprugu kojoj bi to trebala biti prva utrka . Počela je trčati od nule poslije nove godine . Valja napomenuti da u životu nije otrčala duže od pedesetak metara ako nije trebala . Međutim malo po malo od naizmjeničnog trčanja-hodanja u trajanju od minute na početku , evo već nekih mjesec dana radi dužine od preko 10 kilometara , a  što je najbitnije u tome uživa i dobro se osjeća. Utrke je ne zanimaju , ali nekako sam je nagovorio za ovu , pogotovo što će trčati i mlađa kćerka sa mužem . U slučaju da je pratim bit će to lakši trening , pa ću u nedjelju moći otrčati malo veću dužinu .

Nema komentara:

Objavi komentar